Frakt, levering og retur

Fraktkostnader
Feil adresse eller uavhentet pakke
Levering
Produktgaranti
Angrerett

Prisen for forsendelse genereres automatisk i handlekurven ettersom varer legges til. Lurer du på hva en vare vil koste å få tilsendt kan du legge den i handlekurven uten noen forpliktelser. Du vil da se estimert fraktkostnad for rimeligste fraktalternativ i handlekurven. Endelig fraktkostnad beregnes i kassen avhengig av din adresse, valgte varer og ønsket transportalternativ. Fraktkostnader betales av kunden.

Eventuelle gebyrer som oppkravsgebyr o.l. vises først i kassen. Visning av utenlandsfrakt avhenger om kunden er innlogget eller ikke, men opplyses uansett seneset ved checkout. Alle omkostninger blir opplyst før en ordre kan fullføres. 

Skriver du feil adresse eller utelater opplysninger som gjør at posten ikke klarer å levere din pakke, eller at du ikke henter din pakke slik at den går i retur, kan du bli pålagt et frakt + ekspedisjonsgebyr på kr 100,- hvis vi skal sende varen igjen. Det er din plikt som kunde å sjekke og forsikre deg at du har registrert korrekte opplysninger.

Uavhentede postoppkravspakker belastes med en giro på 250kr for portoutlegg, og sendes automatisk til inkasso dersom den ikke betales innen fristen.

Vi leverer alltid varene du har bestilt så raskt som mulig. Om ikke annet er annonsert sender vi ut varene første virkedag. Dette forutsetter at betaling er utført (gjelder ikke oppkrav/klarna) og at bestillingen utføres før siste postavhenting. Betaling med KID til konto må påberegnes 1-2 virkedager før betaling er registrert og varene sendes.

Vi tilbyr flere fraktalternativer med ulike transportører. Alternativer, priser og leveringstider tilpasset bestilte varer og din adresse beregnes i kassen og opplyses før betaling. Ved transport er varen transportørens ansvar. Eventuelt manko eller skade tas opp med transportøren. Det vil si at du må sjekke pakken for skader FØR du går fra Posten.

– Ved brevsending beregnes normalt 1 – 3 dagers leveringstid
– De fleste pakkealternativer leveres innen 1 – 4 dager 

Vi gjør vårt beste for at produktspesifikasjonene på siden vår skal stemme med produktet. Men av og til skjer det forandringer fra produsenten eller at vi bytter produsent. Dersom du mottar et produkt som er feil eller defekt, har du selvfølgelig full returrett så lenge det ikke skyldes skade under transport eller feil bruk. Returer skal IKKE sendes i oppkrav til oss. Returer som sendes i oppkrav vil ikke bli hentet ut med mindre annet er avtalt. Retten til reklamasjon følger kjøpslovens frister.

Ikke send varer i retur uten å ta kontakt med oss via vårt returskjema først.

Vi fraskriver oss ansvar for feilkonsekvens. Om defekt på en vare fra Din Dronebutikk fører til skader på andre produkter eller gjenstander, vil vi kun erstatte det defekte produktet.

Ved heving av kjøp henviser vi til angrerettloven.
Vi skal ha beskjed om heving av kjøpet innen 14 dager etter du har mottatt ordren. Link til angrerettskjema finner du i ordrebekreftelsesmailen. Vi foretrekker likevel at du benytter deg av vårt eget online-skjema

For full tilbakebetaling av varen må den leveres tilbake utbrukt, inkludert alt innhold, samt original emballasje. Droner leveres med forsegling som ikke må brytes ved angring. Dersom produktet leveres tilbake mangelfullt eller skadet, vil det bli trukket et beløp i forhold til det verditapet skaden eller manglene utgjør. Kjøper er ansvarlig for returfrakten og ansvarlig for selve transporten.

0
Handlekurv